Goede voornemens 2022, laat uw stek altijd netjes achter!

Maandag, 10 januari 2022

Het grootste gedeelte van ons ledenbestand kent de nummer één regel uit zijn hoofd, laat te allen tijde uw stek netjes achter. We willen ook voor 2022 iedereen even herinneren dat we het visrecht verkrijgen via diverse instanties op onze wateren. Vis- of restafval langs de waterkant hoort niet en ook de beheerders zien graag een schone en opgeruimde natuur. Uiteraard weten wij dat bijna iedere visser graag in een schone omgeving zit, maar laten we er samen voor zorgen dat wij als sportvissers onze naam hoog kunnen houden betreft het schoonhouden van de omgeving. Mocht u toch rondom wateren te maken krijgen met vissers die de regels niet zo nauw nemen, kunt u altijd even contact opnemen met onze vereniging.