Welkom

Welkom op de webpagina van HSV Naarden Bussum

Namens het bestuur heten wij u van harte welkom op de webpagina van HSV Naarden Bussum. Met ruim 2000 leden vertegenwoordigen wij de belangen van een grote groep sportvissers bij het uitoefenen van een geweldige en diverse hobby. Als bestuur zetten wij ons dan ook met heel veel plezier en energie in voor het belang van onze leden.

Gratis Online Jeugdvergunning

Ben je niet ouder dan 14 jaar (peildatum 1 januari) en vis je nooit met meer dan één hengel?
Dan kun je hier een gratis Online Jeugdvergunning van onze vereniging aanvragen waarmee je in verschillende (aangegeven) wateren van Naarden-Bussum gratis kunt vissen. Vraag de vergunning aan en print hem uit. Binnen 10 minuten kun je hiermee aan de waterkant zitten.

De voorwaarden van de gratis Online Jeugdvergunning zijn als volgt:
- Je mag vissen met 1 hengel;
- Je mag alleen vissen met brood, maden, wormen, deeg of maïs;
- Je mag alleen vissen in de wateren die op de vergunning staan. Let op: bij sommige wateren zijn aanvullende (gedrags)regels van toepassing. Deze staan genoemd in de viswaterlijst van Sportvisserij Nederland;
- De gevangen vis moet onbeschadigd in hetzelfde water worden teruggezet;
- Het is verboden vislijn en ander afval achter te laten: dit neem je mee naar huis en gooi je daar weg. Zo laat je jouw visstek goed en schoon achter!

Download de VISplanner op je smartphone (www.VISplanner.nl) om meer te weten te komen over de viswateren bij jou in de buurt. Natuurlijk deel je jouw vangsten met je vismaten op www.mijnVISmaat.nl!

Federatief
Landelijk

Het laatste verenigingsnieuws

Street Fishing Duo Wedstrijd - Zaterdag 8 juni

Mrt 2024

Zaterdag 08-06-2024 08:00 t/m 14:00 uur.

Lezing Joris Weitjens, Maandag 26 februari om 20:00

Jan 2024

Maandag 26 februari komt een oude Naardense karpervisser terug naar zijn roots: Joris Weitjens. Vele uren bracht hij in de jaren zeventig en tachtig door op onze vestingwallen en deze uren is hij later gaan inzetten meer en meer voor de karpervissers van openbaar water in Nederland.

Erelid Theo de Booij overleden

Okt 2023

Afgelopen week kreeg ons bestuur te horen dat Ere- en tevens oud-bestuurslid Theo de Booij is overleden. Theo heeft zich jarenlang ingezet als penningmeester voor onze vereniging, daarnaast heeft hij de steigers beheerd in de Naarden-Vesting.

Welkom

Welkom op de webpagina van HSV Naarden Bussum

Gratis Online Jeugdvergunning

De voorwaarden van de gratis Online Jeugdvergunning zijn als volgt:
- Je mag vissen met 1 hengel;
- Je mag alleen vissen met brood, maden, wormen, deeg of maïs;