Wedstrijd loket info

Wedstrijdloket

Onze vereniging heeft visrechten op enkele wateren die geschikt zijn voor het houden van viswedstrijden, namelijk:
* Alle wateren in Huizen
* Alle wateren in de Naarden Vesting, Oude en Nieuwe Haven in Naarden, De Baai in Naarderbos, Karnemelksesloot
* ‘s Gravelandsevaart tussen Hilversum en Weesp
* Kom van Biegel en Het Mouwtje in Bussum

Hengelsportverenigingen (en personen) die een viswedstrijd in het water van HSV Naarden-Bussum willen houden, moeten hiervoor toestemming aanvragen.

Aanvragen wedstrijd:

Voor de aanvraag van een wedstrijd kunt u contact opnemen met Paul Nagtegaal. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen naar onderstaand e-mail adres:

karperhsvnb@hotmail.com (klik op het e-mail adres om direct een email te versturen.

Let op dat u in de aanvraag aangeeft:

- Soort viswedstrijd;
- Aantal deelnemers (schatting);
- Locatie (viswater);
- Datum en tijd.

Nadat uw verzoek is binnengekomen, wordt er gekeken of het betreffende water nog vrij is voor het houden van een viswedstrijd. Daarna krijgt u per e-mail bericht of de vergunning wordt toegewezen.

Van de deelnemende wedstrijdvissers wordt verwacht dat zij zelf in het bezit zijn van een geldige VISpas voor het betreffende wedstrijdwater. Indien de de toestemming wordt afgegeven geldt dit voor het vissen of voorhanden hebben van maximaal twee hengels. In bepaalde gevallen kunnen de regels anders zijn; u krijgt daar uiteraard bericht over.

Algemene informatie aanvragen:

Ook voor algemene informatie kunt u een e-mail sturen naar: karperhsvnb@hotmail.com

Onze competitie:

Onder het wedstrijdloket valt ook onze eigen competitie. Wilt u zich opgeven voor onze competitie dan kunt u dat doen bij de witviscommissie.

Dagvergunningen:

Onze vereniging heeft geen dagvergunningen.