Nachtvissen in Naarden

Beste Karpervissers,

Vanaf het seizoen 2021 zullen er een aantal zaken met betrekking tot het nachtvissen gaan veranderen. Vanwege problemen met vissers van buitenaf, die onze wedstrijden en regels niet respecteren, willen wij naast de 3e hengelvergunning ook een aparte nachtvisvergunning gaan uitschrijven. Deze vergunning zal worden uitgeschreven door ons (de karpercommissie). Mensen die zich in het verleden hebben bewezen door zich netjes te gedragen (Schoonhouden van de stek, omgang met wandelaars, omgang met medevissers, terugmelden van vissen) komen in aanmerking voor deze vergunning. We willen het aantal vissers met deze vergunning beperken en er zijn ook een aantal voorwaarden waar de visser zich aan moet houden, voor wedstrijden zal er een uitzondering worden gemaakt. De lijst met deze vergunningen zal worden overhandigd aan de Boa’s van Naarden en de controleurs van de vereniging.

Eenmalige nachtvergunning:
Aangezien wij de overige leden van HSV Naarden-Bussum wel de kans willen blijven geven om een nacht te kunnen vissen in de wateren van Naarden, kunnen leden een mail sturen naar karperhsvnb@hotmail.com. Wij zullen dan een vergunning uitschrijven voor één nacht. Dan kunt u met een gerust hart gaan vissen en kunt u bij controle uw bewijs laten zien.