Leden vd commissie

De witviscommissie

Onze visvereniging organiseert regelmatig (competitie)wedstrijden voor haar leden in competitieverband.
Er zijn wedstrijden die in de Naarden-Vesting gehouden worden maar ook organiseren zij jaarlijks gezamenlijke wedstrijden zoals onder andere de Dag- en Nachtmarathon en koppelwedstrijden waarbij mooie prijzen te winnen zijn.

De witviscommissie 2022 bestaat uit :

Berend Kwarten  tel. 06 – 50424741
 Driekus Gerrits
 tel. 06 – 22812175
 Nelis Kwarten  tel. 06 – 10314749
 Dannie Gerrits
 tel. 06 – 20330298

In het menu vind u alle info over onze competitie wedstrijd-data, een plattegrond van de visplekken, da- en nachtmarathon die worden georganiseerd plus de uitslagen en eventuele verslagjes.

Het bestuur vraagt u vriendelijk om rekening te houden met de competitiewedstrijden, maar ook met de andere georganiseerde wedstrijden. Gelieve daarom dit eerst te lezen voordat u gaat vissen: