Karpercommissie

Mail: karperhsvnb@hotmail.com

Allard van Huisstede

Doelstelling Karpercommissie

Onze doelstelling is de spelende zaken binnen de vereniging te vertalen naar de karpervissers van onze vereniging. Ook hebben wij een samenwerking met de VBC (visstand beheer commissie) hoog in het vaandel staan. Wij zullen ten aller tijden blijven streven naar een mooi karperbestand in onze verenigingswateren.

Daarnaast willen wij ook activiteiten gaan organiseren voor onze (jeugd) karpervissers. Denk hierbij aan karperwedstrijden die we kunnen vissen in onze mooie vesting maar ook zeker behoren andere wateren tot een optie. Voor de jeugd willen wij gezellige dagen gaan organiseren waar we alle methodes van onze karpervisserij aan het licht kunnen brengen. Ook willen wij zeker een dag gaan organiseren voor het maken van rigjes en uitleg over montages. Deze activiteiten zullen aangegeven gaan worden in de 1x per jaar verschijnende activiteitenkalender van de vereniging.

Wat betreft onze mooie vesting willen wij nog zorgen voor een opruimdag/dagen. Wij hopen dan alle echte vissers samen te bundelen om zo met een groep onze vesting schoon te maken. Je doet op deze manier als vissers wat goeds voor de natuur en dit zal zeker door de gemeente op prijs gesteld worden!

Het lijkt ons (de karpercommissie) in ieder geval erg leuk om jullie belangen als karpervisser te gaan behartigen binnen onze vereniging.

Mochten er vragen zijn kunnen jullie ons bereiken via karperhsvnb@hotmail.com

Met vriendelijke groet,

De karpercomissie