Verenigingsinfo

Hengelsportvereniging Naarden – Bussum is opgericht op 19 juli 1921.

Het gebied waar de vereniging actief is breidt zich uit over de gemeenten Naarden, Bussum en Huizen. De hengelsportvereniging is aangesloten bij de regionale Hengelsportfederatie Mid-West Nederland en bij de landelijke organisatie Sportvisserij Nederland.

Als hengelsportvereniging geven we niet alleen de VISpas (visvergunning) uit maar zijn we op verschillende manieren actief.

Zo wordt er onder andere:
* een wedstrijdcompetitie georganiseerd
* zorgen we voor het visstandbeheer
* geven we voorlichting aan de jeugd
* beheren we de steigers in de Naarden Vesting
* verzorgen we drie maal per jaar ons verenigingsblaadje de Dansende Dobber
* controleren we sportvissers aan de waterkant op de juiste visdocumenten
* onderhouden we contacten met de overheden
Kortom, we doen er alles aan om voor onze leden een goede visstand en goede sportvisserijmogelijkheden te houden en te verbeteren.

Drie maal per jaar komt ons blaadje De Dansende Dobber bij u op de deurmat vallen. Hierin staan belangrijke mededelingen, leuke weetjes, wedstrijduitslagen en ander belangrijk nieuws. Uiteraard staan er advertenties in en wanneer u interesse heeft om een advertentie te plaatsen in ons verenigingsblaadje, dan kunt u contact met ons opnemen.

Bovengenoemde kan allemaal niet zonder de hulp van de vele enthousiaste vrijwilligers die binnen onze vereniging actief zijn. Mocht het u leuk lijken om ook met het verenigingsleven van onze hengelsportvereniging actief te zijn? Laat het ons dan weten, we zijn altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers.

Betreffende de belangrijkste menu onderwerpen van onze website:
Nieuwsberichten: Hieronder staan regelmatig artikelen en/of nieuws wat u als verenigingslid zeker moet weten; kijk dus regelmatig of er iets nieuws is bijgekomen!
Onze commissies: Alle info over onze wedstrijdcommissie, vliegvis- en karpercommissie.
Ledenadministratie: Dat spreekt voor zich.
Het wedstrijdloket: Aanvragen van visvergunningen, afgegeven wedstrijdvergunningen etc.
De jeugd: spreekt voor zich.
De contactpagina: Spreekt voor zich.

Mocht u vragen of opmerkingen hebben of wilt u iets melden of laten weten? Mail naar de secretaris.

Overzicht gegevens Hengelsportvereniging Naarden-Bussum:
HSV Naarden-Bussum staat ingeschreven bij de K.v.K.: 40516194
Adres: Bijlstraat 93 – 1402 PK Bussum
Het banknummer van de vereniging is: NL37INGB0000271536
Het bestuur bestaat uit een voorzitter, secretaris, penningmeester en algemene bestuursleden.