Jeugdwedstrijd Karpervissen 2023

Maandag, 5 december 2022

Beste jeugdleden van HSV Naarden-Bussum. In 2023 willen wij als karpercommissie een karperwedstrijd organiseren voor de jeugd. Onder begeleiding van een ervaren karpervisser ga jij een nachtje vissen op één van onze wateren. Ons streven is om dit eind april 2023 te organiseren. Als commissie zien we dat karpervissen steeds populairder aan het worden is onder de jeugd, maar ondanks alle prachtige filmpjes op youtube zien we nog veel jeugdleden struggelen met de basis van het vissen.

Wat is de opzet:

- Je vist deze wedstrijd samen met een ander jeugdlid onder begeleiding van een ervaren karpervisser.
- Leden van HSV Naarden-Bussum gaan voor bij inschrijving, maar leden van andere verenigingen zijn ook welkom.
- Maximaal 12 jeugdleden kunnen meedoen
- Leden vanaf 12 en tot en met 18 jaar kunnen meedoen
- De wedstrijd duurt van een zaterdag 14.00 tot en met zondag 12.00
- Voor eten, materiaal en gezelligheid zorgen wij!
- De exacte datum zal later dit jaar bekend worden
- Wil je meedoen? Geef je dan op via karperhsvnb@hotmail.com
- De wedstrijd gaat alleen door wanneer er meer dan acht deelnemers zijn.

Mochten er vragen zijn dan kunnen jullie die ook sturen naar bovenstaand mailadres.

Karpergroet,

Karpercommissie HSV-Naarden Bussum