Graag vergunning omzetten naar automatisch incasso

Woensdag, 18 januari 2023

Beste leden van HSV Naarden-Bussum. Per 1 augustus werken banken niet meer met een acceptgiro. Dus alle leden dienen hun betaling om te zetten naar Automatisch incasso. De ledenadministratie heeft dit jaar keurig iedereen een brief gestuurd, zodat jij eenvoudig alles om kan zetten. Alle leden die voor 1 oktober van dit jaar niet hun bankgegevens hebben aangepast zullen in het visseizoen 2024 geen lid meer zijn van HSV Naarden-Bussum.

Heeft u niets ontvangen of bent u de brief onverhoopt verloren dan kunt u contact opnemen met ledenadm.hsv.naarden-bussum@hotmail.com. Zij zullen er dan voor zorgen dat een automatisch incasso in werking zal worden gezet.

Ook voor nieuwe leden, kies bij het aanvragen van uw vispas voor automatisch incasso, anders dient u in het nieuwe jaar de vispas opnieuw aan te vragen.