Erelid Theo de Booij overleden

Maandag, 9 oktober 2023

Afgelopen week kreeg ons bestuur te horen dat Ere- en tevens oud-bestuurslid Theo de Booij is overleden. Theo heeft zich jarenlang ingezet als penningmeester voor onze vereniging, daarnaast heeft hij de steigers beheerd in de Naarden-Vesting.

We kenden Theo als een uiterst vriendelijke man met het hart op de goede plaats. Moest er iets geregeld worden dan stond hij altijd klaar voor de vereniging, ook toen die zijn geliefde rol als penningmeester moest doorgeven aan de nieuwe generatie. Helaas ging het de laatste jaren steeds wat slechter en uiteindelijk is hij donderdag 5 oktober overleden. Theo bedankt voor alles!

We wensen zijn familie en vrienden veel sterkte.